close
Michelle Branch/All you wanted

I wanted to be like you
I wanted everything
So I tried to be like you
And I got swept away

I didn't know that it was so cold
And you needed someone to show you the way
So I took your hand and we figured out
That when the tide comes
I'd take you away

If you want to
I can save you
I can take you away from here
So lonely inside
So busy out there
And all you wanted was somebody who cares

I'm sinking slowly
So hurry hold me
Your hand is all I have to keep me hanging on
Please can you tell me
So I can finally see
Where you go when you're gone

If you want to
I can save you
I can take you away from here
So lonely inside
So busy out there
And all you wanted was somebody who cares

All you wanted was somebody who cares
If you need me you know I'll be there
Oh, yeah

If you want to
I can save you
I can take you away from here
So lonely inside
So busy out there
And all you wanted was somebody who cares

Please can you tell me
So I can finally see
Where you go when you're gone


So lonely inside(內心滿是寂寞)
So busy outside(外在充滿忙碌)
And all you wanted was somebody who cares (你需要的只是一個在乎你的人)


今天25號,討厭的日子

這兩三天一直都很悶,在反覆不斷的問答中載浮載沉。


為什麼想把病房寫出來?

是啊,為什麼?

都幾年了?快要五年了吧?

我讓自己不再想起,卻發現原來我不曾忘掉。


失去一個人的感覺,很慌亂

我開始變得害怕畏懼

曾經有人問我,為什麼大學要跑那麼遠去唸?

為什麼推甄上了中山卻放棄?

今天我告訴你事實

事實就是我不想留在屏東,我不想留在高雄

我只想儘可能的遠離那裏,因為我知道我會崩潰

我逃避了。


時間可以沖淡?少來了

別拿這種理想化的謊言套用在有血有肉的人身上

時間永遠不能帶走什麼東西

不要再騙自己

如果可以,那你就不曾真正活過!!


回憶有好有壞,緬懷是個令人傷感的動作

或者說,我的回憶是件傷感,而我不放人進來了解。


那些說著我難以理解的人

了解那種在無邊無際的懊悔中灰暗的情緒不是件好事

是吧,誰都不應奢望誰能真正的了解誰

畢竟,我是個很怪的人,擁有怪異的想法與行為。


這樣想來,我好像也不是那麼愛鈴了

她不知道我真正的過去,只是帶著我走出疑似的泥沼

我在她的生活裡,幻想著一種美好的幸福

我努力的說服自己,一再的說服。


或許,雅雯是因為知道我的逃避

所以著急的想讓我走出那種黑暗吧。


思緒一動,便無邊無際

我頂著言笑不禁的皮相,活著行屍走肉的空靈

只是寂寞,只是寂寞

別再害人了,親愛的Graffine。


當Gray遇上Caffine,一種灰色的咖啡因於焉誕生

arrow
arrow
    全站熱搜

    Graffine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()