close
Michelle Branch/You set me free

Can't you see?
There's a feeling that's come over me
Close my eyes
You're the only one that leaves me completely breathless

No need to wonder why
Sometimes a gift like this you can't deny

Cause I wanted to fly,
so you gave me your wings
And time held its breath so I could see, yeah
And you set me free

There's a will
There's a way
Sometimes words just can't explain
This is real
I'm afraid
I guess this time there's just no hiding, fighting
You make me restless

You're in my heart
The only light that shines
there in the dark

Cause I wanted to fly,
so you gave me your wings
And time held its breath so I could see, yeah
And you set me free

When I was alone
You came around
When I was down
You pulled me through
And there's nothing that
I wouldn't do for you

Cause I wanted to fly,
so you gave me your wings
And time held its breath so I could see, yeah
And you set me free


嗯...有點奇怪

睡起來之後覺得頭燙燙的

我在想可能是沒吃飯的關係

跟馨說了,結果想當然耳被唸了一下

哈~~其實應該挺多人都想罵我的吧

吃完飯,感覺頭還是有點重重的

不會是感冒吧?

今天早點睡好了,不然真的猝死就難過。


怪怪的,本來想寫昨天的事的

可是不知道為什麼總是提不起勁來寫

真奇怪的感覺。


去買飯的時候

一邊騎車,一邊靈感湧現

隨手編了段旋律,隨便夾雜著幾句歌詞

感覺還挺不錯的

可是那樣的旋律好像太過悲傷,愈唱感覺我愈沉重

可能也是導致現在懶洋洋的原因吧。


好久不見瓶子哩,還是一樣讓人難以捉摸

跟馨說話的感覺很好,挺輕鬆的對話

前幾天發現,Michelle的歌少了好多首

今天總算把它們都收集完成了

期待全新的style

還挺好奇穿上新買的衣物的我,會給別人怎樣的感覺呢?

哈~~不要再說我像神父就好了

想想也覺得好玩,我只不過穿了件黑色襯衫就被同學說成神父

連老師都說我天生是神父的命

什麼跟什麼嘛!!我才不要當神父,也不要當詩人。


很久都沒有像昨天那樣狠下心來買自己想要的東西了

想試試看不同的裝扮,想試看看不同的自己會有怎樣不同的生命

不過...這都得花點錢呀。


今天乖一點,我該睡了。


Sometimes words just can't explain.

Just a feeling!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Graffine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()