我心裡的願望,就是變成歌詞裡,女人所獻唱的對象。

這真的是很長很難的一條路,

但是,我們選擇了。



Lyrcis=歌詞:

It's not so easy loving me
It gets so complicated
All the things you gotta be
Everything's changing
But you're the truth
I'm amazed by all your patience
Everything I put you through

愛上我並不容易
你面對的一切都變得愈來愈複雜
每件事都變了
但只有你是真實的
我好驚訝那些我讓你經歷過的一切
你竟都能耐心等候

when I'm about to fall
Somehow you're always waiting with
Your open arms to catch me
You're gonna save me from myself
From myself, yes
You're gonna save me from myself

當我幾乎要跌倒時
你總是張開你的雙臂
等在那裡緊緊的抓住我
你就要拯救我
是的,你就要拯救最深處的我

My love is tainted by your touch
Well some guys have shown me aces
But you've got that royal flush
I know it's crazy everyday
Well tomorrow may be shaky
But you never turn away

你的輕觸感染了我戀愛的氛圍
是有些不錯的人
但你早已是我的首選
我知道每天都這麼瘋狂不定
也許明日就搖搖欲墜
但你從不曾轉身離去

Don't ask me why I'm crying
'Cause when I start to crumble
You know how to keep me smiling
You always save me from myself
From myself, myself
You're gonna save me from myself

別問我為何哭泣
因為當我快要崩潰時
你知道怎麼讓我保持微笑
你總是拯救了我
你就要拯救最深處的我

I know it's hard, it's hard
But you've broken all my walls
You've been my strength, so strong
And don't ask me why I love you

我知道這很困難,真的很難
但你已經穿越了我心裡的高牆
你是我的力量,如此強大
也別問我為什麼愛你

It's obvious your tenderness
Is what I need to make me
A better woman to myself
To myself, myself
You're gonna save me from myself

你的溫柔讓我變成更好的女人
對我來說,對我來說
你就要拯救最深處的我了
arrow
arrow
    全站熱搜

    Graffine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()